Press Room
2016 |
---|
2016. augusztus 03.
A 2016. március 31-én zárult első félév eredményei
ERŐS ELSŐ FÉLÉVI EREDMÉNYEK ÉS BIZTATÓ ÉVES KILÁTÁSOK
Főbb teljesítmény adatok
• Nettó dohánybevétel + 16.8%
• Összes működési profit + 19.5%
• Kiigazított EPS (egy részvényre jutó nyereség) + 20.4%
• Készpénz konverzió 105%
• Időközi osztalék + 10%
A növekedés minőségének javítása
• A Fókusz Márkák térnyerése folytatódik
• További sikerek a márka-migrációban
• A Fókusz/Speciális Márkákból származó nettó dohányjövedelem 58.6%-ra nőtt
ITG márkák
• £468 millió nettó járulékos dohánybevétel a megvásárolt US márkákból
• 8.6 milliárd szál ekvivalens mennyiségi növekedés a megvásárolt US márkákból
• Winston és Kool növekvő részesedés; a teljes US piacon 9.3%
• Integráció nagyjából befejeződött
Pénzügyi áttekintés (első félévi eredmények összehasonlítása)
2016 | 2015 | Változás | Konstans deviza |
||
Össz. Dohánymennyiség | md SE | 133.9 | 138.2 | -3.1% | |
Fókusz márkák volumene | md SE | 70.7 | 70.5 | +0,2% | |
Nettó dohánybevétel | £m | 3,399 | 2,945 | +15.4% | +16.8% |
Igazított működési profit | £m | 1,577 | 1,295 | +21.8% | +21.3% |
Logisztika módosított működési profit | £m | 68 | 73 | -6.8% | -4.1% |
Teljes működési profit | £m | 1,637 | 1,367 | +19.8% | +19.5% |
Egy részvényre eső nyereség | pence | 113.0 | 93.3 | +21.2% | +20.4% |
Osztalék/részvény | pence | 47.0 | 42.8 | +9.8% | |
Kiigazított nettó adósság | £m | (13,710) | (9,056) | +51.4% |
A teljes jelentés innen letölthető: http://www.imperialbrandsplc.com/
2016. március 31.
Sajtóközlemény
Az Imperial Tobacco Magyarország Kft. (Cg.: 01-09-886590, székhely: 1138 Budapest, Váci út 141.) – hivatkozással a Gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. tv. (Grtv.) 20. § (2) bekezdésében előírt kötelezettségére - ezúton teszi közzé a 2015. naptári évben a Grtv. szerint meghatározott reklámra és szponzorálásra fordított kiadásainak összegét. A reklámra fordított kiadások összege 72.004.729 Ft volt. A Grtv. 20. § (1) előírásainak megfelelően a vállalat dohánytermékekre vonatkozó szponzorálást nem folytatott, így az ilyen kiadások összege 0 Ft volt.