Stratégiai célok
Stratégiánk célja az eladások, a költség- és készpénzfelhasználás hatékonyságának maximalizálása, hogy fenntartható megtérülést biztosítsunk részvényeseinknek.
Portfóliónkat Fókusz és Speciális Márkáinkra építve erősítjük újonnan indított Fontem Vállalkozásaink segítségével, stratégiánk fókuszában a földrajzi lábnyomunk fejlesztése szempontjából központi helyet foglaló részvény és profit teljesítménnyel.
Költség optimalizálási programunk javuló hatékonyságával és szigorúbb tőke szabályozás bevezetésével hatékonyabban menedzseljük a működő tőkét és magas készpénz konverziót érünk el.
A portfólió menedzsment révén arra összpontosítunk, hogy márkáinkat összekapcsoljuk a fogyasztókkal növelve a márkaértéket és az eladásokat.
Az innovációk esetében dobpergésszerű, apró és gyakori innovációkkal kívánjuk fenntartani márkáink aktualitását a fogyasztók körében.
A kiváló fogyasztók iránti elkötelezettség erős viszonteladói partnerséget igényel. Együttműködünk a viszonteladókkal előmozdítva üzletvitelüket márkáink eladáshelyi elérhetőségének és támogatottságának maximalizálása érdekében.
Az árképzési lehetőségeket márka, csomagolás méret és eladási csatornák szerint értékeljük.
Az ár meghatározásánál figyelembe vesszük az adóstruktúrákat és a bevételnövelés maximalizálására összpontosítunk továbbra is értéket biztosítva fogyasztóinknak.
Portfóliónkat Fókusz és Speciális Márkáinkra építve erősítjük újonnan indított Fontem Vállalkozásaink segítségével, stratégiánk fókuszában a földrajzi lábnyomunk fejlesztése szempontjából központi helyet foglaló részvény és profit teljesítménnyel.
Költség optimalizálási programunk javuló hatékonyságával és szigorúbb tőke szabályozás bevezetésével hatékonyabban menedzseljük a működő tőkét és magas készpénz konverziót érünk el.
Üzleti modell
Üzleti modellünk mutatja, hogyan teremtünk értéket. Fókusz és Speciális márkáink teljesítményével és irányításával javítjuk a növekedés minőségét. Ez a megközelítés, párosulva hatékony költségkezeléssel magas árbevétel arányos működési eredményt hoz. Mindez erőteljes készpénzforgalmat generál – mely fémjelzi üzletünket. Ezt a készpénzt újra befektetésre, adósságszolgálatra, vagy osztalékfizetésre használjuk fel –utóbbi iránt középtávon elkötelezettek vagyunk évi legalább 10% növekedés biztosítására.Eladásnövelés ösztönzők
A portfólió menedzsment, innováció, fogyasztó iránti elkötelezettség és árképzés az a négy prioritás, amelyet Fókusz és Speciális Márkáink teljesítményének növelésére választottunk.A portfólió menedzsment révén arra összpontosítunk, hogy márkáinkat összekapcsoljuk a fogyasztókkal növelve a márkaértéket és az eladásokat.
Az innovációk esetében dobpergésszerű, apró és gyakori innovációkkal kívánjuk fenntartani márkáink aktualitását a fogyasztók körében.
A kiváló fogyasztók iránti elkötelezettség erős viszonteladói partnerséget igényel. Együttműködünk a viszonteladókkal előmozdítva üzletvitelüket márkáink eladáshelyi elérhetőségének és támogatottságának maximalizálása érdekében.
Az árképzési lehetőségeket márka, csomagolás méret és eladási csatornák szerint értékeljük.
Az ár meghatározásánál figyelembe vesszük az adóstruktúrákat és a bevételnövelés maximalizálására összpontosítunk továbbra is értéket biztosítva fogyasztóinknak.