Felnőttek választása
Az Imperial Tobacco úgy véli, hogy a dohányzás - felnőtt emberek döntése. Nem akarjuk, hogy a gyerekek dohányozzanak!
Nézetünk szerint a társadalom egészének kell együttműködnie a probléma megoldásában. Ezt a magunk részéről úgy tesszük, hogy termékeink marketingjét nem irányítjuk a 18 éven aluliak felé, világszerte rendkívül szigorú Nemzetközi Marketing Alapelvek alapján működünk és egy sor, olyan program segítségével támogatjuk a kormányzatokat és a kiskereskedelmet, melyek célja a dohánytermékek fiatalkorúak számára történő eladásának megakadályozása.
Nézetünk szerint a társadalom egészének kell együttműködnie a probléma megoldásában. Ezt a magunk részéről úgy tesszük, hogy termékeink marketingjét nem irányítjuk a 18 éven aluliak felé, világszerte rendkívül szigorú Nemzetközi Marketing Alapelvek alapján működünk és egy sor, olyan program segítségével támogatjuk a kormányzatokat és a kiskereskedelmet, melyek célja a dohánytermékek fiatalkorúak számára történő eladásának megakadályozása.