2014. február 13.

Időszaki eredményjelentés a 2013. december 31-én zárt  3 hónapról (2014. évi pénzügyi év első negyedév)

Az első negyedév (Q1) stratégiai előrelépést mutat és megerősíti az éves kilátásokat
  Q1 jelentett jelentett % változás Alap % változás
Nettó dohány bevétel millió £ 1,564 -6 +1
Növekedési márkák szálankénti ekvivalens, milliárd 29 -12 +2

  • A növekedési márkák a piaci átlagnál 2%-al jobban teljesítenek (a Növekedési Piacokon 8%-al). Tízből hat  növekedési márka mennyisége növekedett. A teljes mennyiség 43%-a növekedési márkákból származik (+3% 2013 azonos időszakával szemben) és a nettó bevétel 39%-át adta.
  • A Növekedési Piacokon 3%-al nőtt a nettó dohány bevétel, egyéb piacokon az iparág átlagának megfelelő 1%-al.
  • Előreléptünk raktárkészlet optimalizálási programunkban.
  • Nem volt jelentős változás a piaci részarányban a 2013. pénzügyi év végéhez képest (közel  5%).
Alison Cooper vezérigazgató kijelentette:

"Továbbra is tartjuk magunkat stratégiánkhoz, erősítjük a fenntarthatóságot és minőséget eladásainkban. Növekedési Márkáinkra és a lehetőségekre összpontosítunk  a Növekedési Piacainkon, melyet kiegészít a lassú javulás Megtérülési Piacainkon. Üzleti tevékenységünk minősége javult Növekedési Márkáink biztató, piaci átlagot meghaladó eredményeivel.   A negyedév során jelentős haladás történt raktárkészlet optimalizálási programunkban, javítottuk rugalmasságunkat és piaci reagálásunk sebességét.

"Az eredmények várakozásainknak megfelelőek. További készlet optimalizálásra lesz szükség, miközben folytatódik költség optimalizálási programunk és hozzájárulásunk beruházási terveinkhez. A 2014. évi teljesítményt illetően továbbra is mérsékelt mennyiségi növekedést és az osztalék terén 10% növekedést várunk."